Elektronická evidence tržeb – příprava na 3. a 4. fázi platnou od 1.5.2020 a zkušenosti z praxe Ing. Gřegořová Jitka

mapa není k dispozici

Datum / čas
Date(s) - 26/02/2020
9:00 - 14:00

Místo konání
Dům kultury města Ostravy, a.s.

Kategorie


Seminář je určen především fyzickým a právnickým osobám, které přijímají platby v hotovosti a které se připravují na zavedení EET od 1. 5. 2020 do své podnikatelské činnosti. Povinnost evidovat tržby od 1. 5. 2020 se týká např. výrobců, řemeslníků, zemědělců, poskytovatelů služeb a těch, kteří provozují svobodná povolání (advokáti, soudní znalci, lékaři, umělci…) a také těch, kteří provozují stavební činnost. Tato přednáška není určena podnikatelům, kteří již tržby evidují, je nastavena pro posluchače, kteří se s touto problematikou doposud nesetkali.

Cílem semináře je dát posluchačům potřebné informace pro správnou aplikaci zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb, do své podnikatelské činnosti. Posluchači získají souhrnné informace o fungování evidence tržeb, jejím aktuálním vývoji a také nejnovější informace a praktické rady, jak se na evidenci tržeb správně připravit. Celý program bude prokládán zkušenostmi z fungování EET v praxi a posluchači budou upozorněni na nejčastější chyby při aplikaci tohoto zákona. Předmětem výkladu nejsou technické aspekty EET. Nebude chybět diskuse, v rámci které budou zodpovězeny dotazy posluchačů.

Obsah semináře

  • podstata zákona č. 112/2016 Sb. o evidenci tržeb, doprovodný zákon č. 113/2016 Sb., kontaktní místo správce daně,
  • evidovaná tržba (vymezení evidované tržby, storno a opravy, nepřímé zastoupení, pověření k evidování tržeb),
  • tržby evidované ve zjednodušeném režimu,
  • tržby evidované ve zvláštním režimu,
  • tržby vyloučené z evidence tržeb,
  • autentizační údaje, údaje o provozovnách, certifikát pro evidenci tržeb,
  • obsah evidenční povinnosti, rozsah zasílaných údajů, údaje na účtence,
  • jak evidovat tržby v běžném režimu, zjednodušeném režimu a ve zvláštním režimu,
  • informační povinnost, závazné posouzení,
  • daňový portál,
  • přestupky,
  • poznatky z dosavadní praxe.

 

V případě menšího počtu přihlášených osob na daný seminář může dojít ke změně místa konání – na sídlo společnosti ČAPEK-WinDUO s.r.o. Chittussiho 734/13, 710 00 Slezská Ostrava. Účastníci budou o této změně v předstihu informováni.

Těšíme se na setkání s Vámi
WinDUO Team

Rezervace místa na školení

Rezervace jsou již uzavřeny. V případě zájmu volejte linku telefonické podpory 596 248 585, 596 248 545.